2017/06/17

Recenzja fotoksiążki od Saal Digital.

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital
 https://www.facebook.com/nagrodzkaart/ https://www.instagram.com/nagrodzkaart/                                  

   Od długiego czasu zachwycałam się fotoksiążkami od Saal Digital na innych blogach fotograficznych. W końcu dostałam możliwość samodzielnego przetestowania tego produktu.
   Projektując fotoksiążkę testową postawiłam na większą ilość stron i mniejszy rozmiar albumu. Dostępne są formaty pionowe, poziome jak i kwadrat w różnych wielkościach. Moja fotoksiążka jest więc wielkości szkolnego grubego zeszytu, co w pełni mi odpowiada. Zamierzam często zabierać ją ze sobą na wyjazdy jako mini portfolio na papierze.
   Na samo projektowanie książki miałam malutko czasu. Siłą rzeczy nie mogłam pobawić się w odkrywanie wszystkich dostępnych opcji programu, a jak zauważyłam trochę ich mamy. :) Spodobał mi się sposób 'układania' zdjęć na całych stronach i komunikaty o spadach i jakości wydruku. Album tworzyło się bardzo sprawnie i wygodnie. Polecam najpierw wrzucić interesujące nas zdjęcia do jednego folderu, taka wstępna selekcja ułatwiła mi pracę. Mimo iż otwieranie poszczególnych miejsc na dysku i wybieranie zdjęć na raty poprzez program nie jest problemem, wcześniejsze uporządkowanie plików przyspieszy pracę. Po wysłaniu gotowego projektu pozostało mi oczekiwanie na gotowy produkt.
   Kilka dni później już mogłam cieszyć się fotoksiążką. Na pewno pochwalę sposób pakowania albumu - twarda kartonowa teczka, piankowe zabezpieczenie i folia. Rzeczą, której nie jestem jeszcze pewna, jest pierwsza wewnętrzna strona ze zdjęciem doklejona do okładki. Już projektując książkę spodziewałam się takiego rozwiązania po układzie stron w programie. Niektórych może drażnić ten zabieg. Z drugiej strony można go traktować jako zaletę i brak problemu z marnowaniem miejsca.
   Bardzo zadowolona jestem z kolorów zdjęć i jakości wydruku. W tej kwestii nie mogę się do niczego przyczepić. Jest idealnie! Kontrasty są nieco mocniejsze a barwy intensywniejsze niż na ekranie mojego komputera, ale jest to dla mnie sporym plusem. Zaskoczona byłam natomiast grubością kartek. Nie spodziewałam się tak sztywnych stron. Myślę, że prezentują się elegancko,a ich grubość eliminuje ryzyko przerwania czy zagniecenia strony w stu procentach. Na poniższych zdjęciach widać błyszczący się papier. Planowałam wybrać strony matowe, ale w ostatniej chwili coś podkusiło mnie, aby zaszaleć i jednak spróbować z błyskiem. Szczerze mówiąc zadowala mnie ten połyskujący efekt. :)
   W tej chwili jestem totalnie zakochana w mojej małej fotoksiążce. Na pewno wrócę z kolejną recenzją po dłuższym czasie użytkowania książki, aby móc więcej napisać o jakości i trwałości produktu. Poważnie zastanawiam się czy kolejnych docelowych fotoksiążek nie zamówić właśnie u Saal Digital






nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital


nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital

nagrodzka fotoksiążka recenzja saal digital


 https://www.facebook.com/nagrodzkaart/    http://www.maxmodels.pl/fotograf-dzikikrolik.html    http://www.photoblog.pl/zimnaherbatkazmelisy    http://zimnaherbatkazmelisy.deviantart.com/    https://www.instagram.com/nagrodzkaart/    http://melisowa.tumblr.com/

nagrodzkaalicja@gmail.com

#saaldigitalpolska

15 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, ze doczekałaś się swojej fotoksiążki! Jest piękna, a okładka choć minimalistyczna, to prezentuje się ciekawie i odrobinę tajemniczo ;)
    Nie wiem co dokładnie się w niej znajduje, ale po tych kilku ukazanych stronach widzę, że jest przepiękna. Dobry pomysł, by taka fotoksiążka równocześnie służyła za portfolio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda Twoja książka :) Ja właśnie jestem na etapie projektowania mojej - będzie kulinarna, rzecz jasna :) Widząc Twoją taka piękna to już sie nie mogę doczekać jak będzie wyglądała moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulinarną z chęcią bym zobaczyła! <3

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książka :) Kiedyś dałam mojej przyjaciółce na urodziny taką książkę ze zdjęciami i strasznie jej się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo elegancko i profesjonalnie. Z ciekawością też zaglądałam do zdjęć, wyszły bardzo fajnie i klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka przez swoją prostotę jest trochę zagadką - bo nie wiadomo co jest w środku :)
    fajne, że miałaś mozliwosc przetestowac ten produkt :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad zamówieniem tej fotoksiążki również jako portfolio. Niestety jest chyba ono jeszcze zbyt ubogie, w porównaniu do Twojego! Kadry, które w niej zawarłaś są przecudowne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda,ma w sobie to 'coś' <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! robi ogromne wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również posiadam u siebie fotoksiążkę, wybrałam do niej zdjęcia ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełna profeska ;) gratuluję - bardzo efektownie się to prezentuje. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń