2016/09/18

Tatry 2016 - Zawrat.

 https://www.facebook.com/nagrodzkaart/ https://www.instagram.com/nagrodzkaart/                                  


Informacja istotna:
Dziś krótko bardzo i zwięźle rzeczowo.

   Tym razem (poprzedni górski post TUTAJ) nie będę się rozpisywać o wycieczkowych atrakcjach i nędznych przypadkowych zawodach (w tym głównie mowa o przepchanym do granic i dusznym pociągu), a skupię się na dosłownie kilku faktach.
   Faktem pierwszym była obecność nasza tego lata w górach polskich, Tatrach dokładniej na początku miesiąca sierpniowego. Kolejnym natomiast - aby wyjaśnić dla mniej zorientowanych w krajobrazie południowym - wczołganie się moje przy delikatnej pomocy dawidowej na przełęcz Zawrat (znów nie jestem pewna poprawności odmiany) przy okazji zwiedzając po raz drugi szlak łączący mickiewiczowskie wodospady z doliną pięciu oraz po raz pierwszy z bliska oglądając Siklawę.

Informacja istotna:
Autorem większości zdjęć tym razem jest pan Dawidowy. :)
















































 https://www.facebook.com/nagrodzkaart/    http://www.maxmodels.pl/fotograf-dzikikrolik.html    http://www.photoblog.pl/zimnaherbatkazmelisy    http://zimnaherbatkazmelisy.deviantart.com/    https://www.instagram.com/nagrodzkaart/    http://melisowa.tumblr.com/

nagrodzkaalicja@gmail.com

44 komentarze:

  1. Piękne widoki, wspaniałe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. Uwielbiam góry, a tobie udało się uchwycić je w przepiękny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nam, bo coraz częściej mój luby chwyta za aparat przy okazji zwiedzania świata. :) Dziękuję.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia i widoki. Aż chciałoby się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne widoki! Nie przepadam za chodzeniem w góry, może dla tego że mieszkam blisko nich. Jednak dla tych widoków warto się trochę pomęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nienawidzę chodzić. Szybko się męczę, nie mam kondycji i ogólnie jestem sportowym leniem. Ale czasem trzeba pozdychać na szlaku właśnie dla tego piękna. <3
      Jak mieszkasz blisko to nic dziwnego. Ja mieszkam obok morza i często się zastanawiam na cholerę Ci ludzie tu przyjeżdżają i smażą się na piachu. :< A przez to ja muszę co chwilę stać w korkach, albo nie mam szans dojechać do domu. :( Zawsze ciagnie nas do tego, czego nie mamy. :)

      Usuń
  5. Byłam na Zawracie wiele lat temu. Wspominam i chwalę się tym, bo to był wtedy dla nas wyczyn. Rozpoznaję na zdjęciach Stary Smokowiec ! Tam też jest pięknie ! Tatry od strony słowackiej są całkiem inne. Tęsknię za górami - okropnie ( strasznie, bardzo, okrutnie i mocno ) !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Tak, Stary Smokowiec, niestety wtedy już nasza wycieczka była totalnie skąpana porządnym deszczem. :(
      My staramy się teraz co roku zahaczyć chociaż na chwilę o góry. :)

      Usuń
  6. Powiem tylko, że zazdroszczę widoków : o

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są prześwietne. zatęskniło mi się za górami ; (

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się zdjęcia z mgłą. Mgła + surowe szczyty, to niezwykle tajemnicze i wspaniałe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam góry, bo wywołują mieszane uczucia. z jednej strony są piękne, a z drugiej strony... niebezpieczne. piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. i życzę powodzenia w adopcji kalendarza, tylko dobrze go wychowuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie uchwycone piękno gór, piękno natury! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, brakuje mi takich widoków. W tym roku byłam nad morzem, ale za rok chętnie wybiorę się w góry, uwielbiam je odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Góry to nasz mały Polski cud <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że robić piękne zdjęcia portretowe, ale zdjęcia gór w Twoim wykonaniu to magia w czystej postaci! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne widoki! Piękna fotorelacja :) Aż mnie korci żeby w końcu wybrać się w góry, bo zazwyczaj jeździłam na wakacje nad morze i w sumie nie było mi dane zobaczyć polskich gór w pełnej okazałości. Ale to może w przyszłym roku :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent Dziewczyno! Twoje fotografie mają w sobie nieziemski klimat. Szczerze powiedziawszy, nigdy za górami jakoś nie przepadałam. Zawsze wolałam być bliżej wody, więc nawet w tym roku na wakacje wybrałam morze. Moja niechęć do gór była tym większa, że mam lęk wysokości. Podkreślam słowo "była". Po obejrzeniu powyższych zdjęć jakoś się to wszystko odmieniło. Pięknie przedstawiłaś ten górski krajobraz. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia to robota wspólna moja i pana Dawida :) W sumie to coraz częściej to on trzyma aparat! ;) Ja mieszkam praktycznie nad morzem, więc kilka dni w górach, to zawsze dobra opcja. :) A sama mimo pięknych widoków z lękiem wysokości sobie jeszcze nie poradziłam. :(
      Dziękujemy z Dawidem za przemiły komentarz! :)

      Usuń
  17. Trzecie zdjęcie jest piękne, super klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to trzecie z miniaturki, z kwiatkiem na skałach.

      Usuń
  18. Cudne widoki. Z chęcią pochodziłabym po górach jeśli byłabyś moim przewodnikiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... Ja się na przewodnika nie nadaję. Dopiero odkrywam te góry kawałek po kawałku. :)

      Usuń
  19. Widoki naprawdę piękne! ja pewnie bym na twoim miejscu chodziła cały czas z aparatem w rękach, żeby wszystko uchwycić, chociaż najgorsze jest to, że często aparat nie jest w stanie pokazać jak piękne jest to miejsce, które widzisz na własne oczy

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie chodzi o to, że aparat po czasie męczy. W tym roku zrobiliśmy o wiele mniej zdjęć niż w poprzednich latach. Czasem trzeba się skupić na przeżywaniu danej chwili zamiast pstrykać. :) I właśnie staram się ograniczyć focenie. :)

      Usuń
  20. Tatry są najpiękniejsze. I żal na mnie spadł, gdy uświadamiam sobie, że w najbliższym czasie ich nie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna fotorelacja! A jeszcze piękniejsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, przepięknie tam. No i oczywiście przepiękne zdjęcia. Na górskich szczytach uwielbiam fioletowe kwiaty, zawsze nad nimi mam największy zachwyt ;) Uwielbiam też lasy, potoki oraz góralskie chatki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna zdjęcia, te z mgłą wyszły super!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam góry. Fajnie, że na fotografiach pokazałaś wszystko to, co w nich najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na wakacje zawsze wole morze :P
    Ja najbardziej lubię w górach gdy przejedzie sie duzy kawał i spojrzy w dół, gdy wszystko wydaje sie takie małe ;)
    Pozdrawiam!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne krajobrazy i urokliwe miejsca!:) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam góry, też je w tym roku odwiedziłam :)

    Swoją droga - jesteś fotografką ze Szczecina, prawda? Byłoby mi miło jakbyś zechciała rzucić okiem na zdjęcia na których "modelkuję" byłabym wdzięczna za rady :)
    Ruda Urodowo - alternatywnie i o urodzie. / ew Akasza na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia niesamowite! Macie dobry kontakt z aparatem i dobre oko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne miejsca! dawno nie byłam w jakichkolwiek górach! a tu okazja :) a ile zdjęć!! UUU do oglądania mase :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uf!! teraz przejrzałam wszystkie już! Wspaniałe! Świetnie, że uchwyciłaś tą kozice :) zachwyciły mnie fotografie roślin, sama trzaskam dużo zdjęć roślin. Piękne, zastanowiło mnie co to jest jak zjeżdżacie kolejką a tam po prawej widać coś jak wyschnięty sztuczny staw. Fantastyczne klimaty z tą mgłą! :) A widoki samych gór uu! tam trzeba być osobiście zdjęcie nie odda 100% tego co można na żywo zobaczyć, ale mimo to wspaniałe te fotografie tych gór!! Prawie czuć jak bym tam była :) Jak jesteś ze Szczecina to musiałaś cały dzień jechać! To też musiałaś mieć ciekawą podróż :)
    Mimo wszystko to musieliście się 'nawspinać' i 'nałazić' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ambitny komentarz! <3 Zdjęcia wykonywaliśmy z panem Dawidem wspólnie, więc dokładnie ciężko powiedzieć, które są czyjego autorstwa. :) Większość z pewnością jednak wykonał Dawid. Więc pozostaje mi dziękować w jego imieniu za miłe słowa.
      Tak jechaliśmy dość długo, nocą konkretniej. :)

      Usuń
  31. W górach zawsze pięknie <3
    Bardzo ładne kadry :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i niesamowite widoki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń